Jaha där man ser...

Ringde nyss en på min bil. Frågade lite om den och så. Skulle fundera lite.. få se om han återkommer...

Körde Ari på dan. Sen har jag tvättat lite. Träffade Fi en sväng på sena eftermiddagen, vi gick ner på R-vik en sväng för jag skulle se om jaghittade en ny fleece jacka, eftersom min inte återfunnits efter lördagen.. Hittade faktiskt på en som jag köpte, snygg och billig var den oxå. Kan tyvärr inte t något kort på den eftersom min digital kamera gick sönder på lördagen...Ska köpa en ny så småningom när jag får råd, håller lite koll ifa man hittar nån billig som verkar bra..

Nu ska jag glo teve innan de är dax för sängen och jobba imorrn. 3 dagar kvar på denna arbetsvecka...

Natti natt från mej och djuren. Nu ska vi smaska jordnöttsringar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback