Trött så grymt trött

Men kan jag  vara något annat när jag knappt sovit nå de senaste två nätterna? Svårt som fan att somna, legat och funderat, än på de ena och än på de andra, så klockan tickade ju på och typ när jag precis somnat, då ringde klockan at de va dax att gå upp =(...Men nu börjar iaf tröttheten komma ikapp mej, så ikväll hoppas jag verkligen att jag inte kommer att ha några problem att somna.. Ska kolla på säsongspremiären av Desperate Housewifes kl 21 på 5:an, sen blir de att titta in i huvet.
Förkyld har jag blivit oxå, så jag går här och snörvlar och snorar nyser och hostar... synd om mej idag=( känns som att jag är drabbad av en massa otur just nu.. Hoppas att de vänder snart bara...
Näj nu orkar jag inte blogga nå mer...
Se ya, och sov gott sen, de hoppas jag att jag ska göra... 
image185
*Saknar någon att dela kudde me ;P*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis...det är nog ett bra sätt! det är ju på nätet det mesta säkert säljs. Jag ska sätta ut ett par paddar på tradera iaf, bara så du vet :) Ifall du letar efter BoT-produkter. Men jag ska sälja dem för jag fått med så mkt saker med min ena häst när uppfödaren skulle sluta. Då fick jag köpa allt för en snuskbillig slant. Håller ögonen öppna! Och framförallt kanske man borde låsa stallet......:(

2008-04-15 @ 22:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback