Onsdag

Börjar jobba om en timme. Fick min efterlängtade sovmorgon imorse oxå, vaknade strax innan 10, så de var jätte skönt att få sova lite.
Ska åka på Apoteket innan jag börjar och köpa avmaskning till Ari, fo.m den 15 oktober ska all avmaskningsmedel bli recept belagt så de är väl lika bra och köpa nu så man slipper hålla på och kontakta nån veterinär inom de närmaste, och så är de juh dax för en avmaskning nu oxå.


Ikväll blir de spännande fortsättning på "Greys Anatomy" gissa om de blir gasen i botten så fort jag slutar så jag inte missar så mkt i början, de är juh ruskigt spännande nu.

Har beställt "Back on Track" bandage underlägg + ryggvärmare åt Ari idag, snuskigt dyrt, men jag handlar på Hööks så då kan jag ta de på mitt konto så blir de som avbetalning...

Har lagt ut 3 auktioner på Tradera: Ridbyxor, short chaps och en förbygel, hoppas verkligen att jag får de sålt, behöver verkligen lite pengar...:S så är ni intresserade så säj till ;P

image103
(Några av dom presenterna jag fick när jag fyllde år..)





Kommentarer
Postat av: Linda

Mm den där nougaten såg smarrig ut;)

2007-10-10 @ 21:31:42
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback