Semester dag 14

Idag var jag ner en snabbis på byn och tankade en dunk bensin till gräsklipparen. De har närmligen varit bättre väder idag så då tänkte jag att gräset skulle bli klippt. Och så vart de.
 
Igår var de V75 här och såklart var jag där och jobbade, var hemma efter 19.30 och då ville Elin ta en ridtur, vi kom iväg strax innan halv 9 och tillbaka igen vid 22, de hade börjat skymma då, de märks att hösten kommer smygande mer och mer, de ljusa kvällarna är nästan ett minne blott.
 
Imorrn går jag in på min sista semester vecka. Känns lite trist att de ska gå så fort, längtar inte direkt tillbaka, känner mer att jag skulle vilja ha ett annat jobb, men vad de vet jag inte. Så de är väl bara att kämpa på...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback