Måndag 21 september.

Både igår och i fredags så var jag till Romme och jobbade på trav, idag är de trav här hemma på Rättvik, så på en vecka har de hunnit o blivit 4 travdagar med jobb.
 
För en timme sen så var Anticimex hit och besiktade huset, de gör dom genom att jag tecknat en hus/villa försäkring. Gick snabbt och glad att dom kom så pass tidigt så man slipper vänta och kan göra lite annat.
 
Var in på Hööks igår när jag åkte hem, kände att jag ville kolla på nya regntäcken åt hästarna som är lite fodrade. Hittade dom ett varsitt, Foxxan får ett lila och Ticen ett blått. Dom är skitsnygga och kommer nog inte vara så rena och fina lång stund innan dom har rullat in sej i dom :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback