Lörda

7 timmar i stallet, check! Haha ja allt tar sin tid. Var i stallet kl 7 imorse, fodrade alla hästar, la ut hö o släppte ut dom, sen mockade jag åt mina o gjorde iordning, och där nånstans ringde dom från jobbet, många sjuka, så imorrn blir de en xtra tur mellan 7-16 Kaaatshiing :P jaja gjorde klart i stallet, tog in Tic, gjorde han iordning, lastade och åkte till Rättvik till banan. Körde en mycket pigg och travglad häst, tror han tyckte de var kul att vara på banan igen eftersom han var så pigg. Han kändes fräsch och fin iaf.
Duschade packade och lastade och åkte hem till stallet igen. Väl där tog de ännu mera tid för o packa ur osv. Och där nånstans ringde Larsa o fråga om jag var hungrig, så när jag var klar i stallet så åkte vi upp på berget och grillade korv :P
Var hemma i 16 tiden, nu har jag precis duschat o ska snart ut me Busan, sen blir de o slappa o slöa i soffan för att sen komma i säng.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback