Onsdag 10 juni

Semester igår, jobbade på travet. Innan jag åkte dit, började jag och packa lite. Skönt att få undan lite, spec sånt man inte använder.
Idag har jag vart i stallet, körde Ticen, och ska snart dit igen och ta in dom.
 
Idag har jag pratat med Rättviks Kommun byggnadsinspektör ang uthuset som jag vill bygga om till stall. Ville va helt säker på så man inte behöver byggnadslv eller annat tillstånd. Men i detta fall behövdes de inte, utan han sa att de är bara att köra, och önskade mej lycka till :)
 
Har tatt hem Fifty Shades Of Grey idag så ska kika på den ikväll tänkte jag. Jo jag vet har sett den, men vill se den igen och var ju inge vidare bra på teven ikväll heller. Så de får bli en mysig hemma kväll, med lite gott att smaska på tänkte jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback