Tjugofjärde juli

Nu är jag på plats i mitt hus. Har sovit här i 3 nätter, hästarna hämtade jag i onsdags, och de funkar kanonbra.
Igår kom min soffa som jag beställt, och de var inte de roligaste att montera ihop den själv, men jag lyckades efter många om och men, massa svett och svordomar ;)
Idag blir de att städa lägenheten, få se hur mycket vi hinner och orkar. Och kors i taket, just nu skiner solen :)
 
På måndag kommer min syster hit, och kommer stanna nåra dar.. Vi ska mötas upp i Borlänge och då ska jag köpa köksbord och stolar, få se om jag hittar nå mer som behöver inhandlas. Har sveriges minsta toa/duschutrymme så skulle behöva ett badrumsskåp för att få in lite prylar i.
 
Hästarna i sin nya hage i vårat nya hem ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback