Det tar sej..

Nu äre inte många timmar kvar.. =)
 
Har ridit Ticen en sväng på dan, bytte först skor på han, så han fick på sej järnskor fram, istället för alu skorna han haft på sej sen loppet i måndags. Efter de tog jag in och pysslade med Foxxan, hittade 3 fästingar på henne som jag plockade bort, sprayade båda med insektsmedel.
 
Sen har jag packat i ett lass i släpet, tömt vindsförrådet och fick även in lite kartonger o säckar som var packade från lägenheten. Så nu är jag en bit på väg. Kör upp och packar ur imorrn när jag fått nycklarna, sen tror jag att jag ska åka till stallet, packa i grejerna och vagnen så är de bara höet kvar att hämta. 
Känner mej otroligt nöjd nu.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback