Tisdag 150106

Idag har jag äntligen haft en ledig dag. Skönt och välbehövligt med en sovmorgon till att börja med. Sen har jag tvättat, och efter de begav jag mej till stallet. Körde en lång vända med Tic, och jäklarns va pigg han var, kommer nog ha lite träningsvärk i armarna imorrn.
Nu på kvällen när jag var upp och tog in dom så satt en sko löst på Foxxan, som hon så klart klev ur så jag fick slå på den så gott jag kunde, få kolla mer på de imorrn, för jag hade bara tänkt ta in dom så jag hade inga stallkläder på mej, men dom kan ju inte gå skolösa nu när de är så halt och isigt så fick göra de bästa av situationen. 
Imorrn är de jobb igen, en dagtur och på torsdag så avslutar jag veckans arbete med en kvällstur sen går jag på 3 dagars ledigt :) och på lördag då drar jag till Romme på v75 och jobbar där :)
 
Tic hade lite punkfrilla härom dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback