Söndag

Heljen är snart slut. Men har vart en lugn och skön helj. Har bara vart och gjort de som får mej att må bäst.
 
I höstas så började jag ju fundera på att skaffa mej en systemkamera. Är ju så otroligt roligt att fota och få fina kort. Visst har jag en bra mobil nu med en bra kamera, men en riktig kamera är ju ändå en helt annan sak. Så igår kväll så började jag kika runt lite på olika modeller och priser på kameror. Fastnade för en som passade mej i pris. sökte lite och hittade på nåra ställen där man kan köpa den, med objektiv, väska och minneskort till. Var ett bra pris, för de flesta ställena säljer den bara med objektiv till för samma pris som där jag hittade den där det ingår fler grejer. Och köpa en begagnad vill jag inte göra, för vem vet hur länge den håller, och så har man ingen garanti, nä jag köper en ny, fick ju en slant i julklapp så varför inte köpa nåt jag vill ha :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback