Fakkin shiit

Dagen började rätt bra.. Var till Clas Ohlson och lämnade tebax dom värdelösa högtalarna jag fick i julis, spelade på dom en timme typ, sen var dom pack o paj! Fick ett tillgodo kvitto, så jag köpte mej en Sodastream :P Så nu sitter jag här o dricker bubbelvatten :)
 
Sen smsa Lotta o frågade om jag ville ha hjälp i stallet, så vi tog en tur med hästarna, hon red Foxxis o jag körde Ticen. De var här nånstans efter våran tur som dagen började gå åt de andra hållet.. Gubbjäveln som äger stallet var nämligen där och jag fick stans utskällning och han var så elak och otrevlig, till o me Lotta tyckte han var obehaglig. De var då han vräkte ur sej en viss sak som jag inte tänker gå in på just nu..
 
Efter stallet var vi o käkade pizza och nu på kvällen så har jag fixat mitt barr lite, så nu är inte utväxten lika påtaglig längre.
 
Imorrn hoppas jag på en bra dag och att telesamtalet jag ska ringa har nå positivt med sej.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback