...

Tisdag idag, tillbaka på jobbet efter 4 dagars ledigt. Igår var de istrav här på siljan. Var en bra dag, kom ganska mycket folk trots att vädret inte var på vår sida, de snöa och blåste. De negativa med gårdagen var att jag fick en utskällning av en person som jag jobbat ihop med i några år och som jag tyckt mycket bra om. Men igår sjönk den personen nå oerhört i min ögon. Okej, de kan ha vart stress som gjorde att personen vräkte ur sej de klumpiga han sa, men att sen inte be om förlåt och fortsätta prata som om inget hänt, de är fan inte okej!
 
Idag efter jobbet, då tog jag mammsen med mej och åkte till sopstationen för att kasta en massa skräp som jag haft i stallet, så nu är de borta och ur världen, så nu är de bara rena stall/hästsaker kvar som är lätt flyttat.
 
Bild från gårdagens istrav.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback