Lördag

Jisses va trött jag var imorse när kl ringde 05,00. Men bet ihop, klev ur sängen, borstade tänderna, ut med Busan sen drog jag till stallet. Kom dit halv 6 och var klar med utsläppen och hade mockat åt mina hästar innan jag åkte hem 6,45. Hungrig som bara den och trött... Åt frukost sen gick jag o la mej o somnade, vaknade halv 12.
 
Hade ju tänkt at köra Ticen och sen fixa insläppet. Men de vart lite ändrade planer.
Jag o Larsa åkte till Sandviken, för att kika på fälgar till min bil, som enligt annonsen var mycket fina.. Kan så här i efterhand säga att de var en onödig resa, då fälgarna varken passade eller var fina, kantstötta som bara den :/
Aja bara att fortsätta leta, de dyker väl upp nå bra och fina tillslut..Ha lite is i magen me andra ord =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback