snart...

Nu är de bara ca 8 timmar kvar innan planet lyfter från Arlanda :) Sitter här i soffan och är skit trött, men är för uppskruvad för och vila/sova en stund. Får hoppas jag kan somna lite på bussen. Har ju trots allt vart uppe sen halv 6 imorse, och jobbat hela heljen, så de har blivit lite sämre me sömn.. Men men de är som de är..
Hungrig börjar jag bli oxå, lär nog ta mej nå att äta. Då får jag ju tiden och gå en stund till =)
Har packat allt nu, och jag hoppas att jag inte glömt nå. Sen är jag livrädd att jag har packat för mkt, än vad de får vara :/ men har vägt väskan så gott jag kan på min badrumsvåg, man tager vad man haver.
Kommer sakna min älskade djur, men de står inte på så är jag hemma igen. Och jag tror att jag överlever några dagar utan dom, och dom klarar sej nog utan mej oxå ;)
 
Nä nu lär jag stoppa nå i magen..
Ha de gräjt =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback