Onsdag

Wohoooo mitt blingade träns har kommit idag, ska hämta ut de på ica sen när jag ska o ta in hästarna... Grymt spännande. Lär smörja de lite först innan de används.. Sen så ska jag försöka plåta hästarna me de på :)
 
Idag har jag haft ET Li på Foxxan, hon var lite sne och öm på vissa ställen, men inge allvarligare. Så nu har jag fått lite stretch och masseringsövningar(kan man kalla de så?!) att göra på henne. Så får vi hoppas att hon blir alertare och piggare. Märktes efter ett tag under behandlingen hur hon ändrade kroppshållningen och såg mycket piggare ut på ögonen, när behandlingen var slut så var hela hon som en ny häst och hon såg mycket piggare och gladare ut hon gjorde även en massa konstiga saker som hon inte brukar ha för sej annars  :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback