Gott nytt år och god fortsättning!

 Ja då vare nytt år då. Nya möjligheter och förhoppningsvis blir det ett bra mycket bättre år än det vi precis avslutade.
Verkar som många tycker att år 2013 vart ett skit år mest, och jag håller me. Nä nu fåre bli ett bra år på alla plan...
 
Efter starten med Jullan i söndags så vart hon stel och konstig på måndan, förmodligen så hade hon sträckt sej, men inget som märktes under tävlingsdagen, men jag har masserat henne och sett till att hon är varm, och de märks att hon mår bättre, är piggare och gladare redan så de var nog inte så allvarligt.
Foxxan trampade sej när jag körde henne i lördags, ett brodd tramp på framhoven, alldeles vid kronranden, inte så djupt, men de kan ju vara svårläkt på såna ställen, så nu är hon omlagd eftersom de är så kletigt i hagen, ser bättre och bättre ut och få se imorrn om jag ska våga ta en vända med henne men vill ju inte riskera att de spricker upp. Måste köpa nå mjuka boots man kan ha på henne fram, när man tränar henne, för hon verkar ju vara lite klumpig med vart hon sätter sina fötter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback