Äntligen helj!

Pust vilken dryg vecka de varit, men nu är jag iaf ledig hela heljen o jobbar kväll på måndag.
De har kommit lite snö under dagen, och de börjar bli kallare ute nu. Ska bli ännu kallare under heljen.
Men de gör inte så mkt, är glad vi har fått vitt igen på backen, och minus grader så stannar ju snön nån dag längre iaf.
 
Imorrn ska jag oavsett kyla och snö köra Foxxis på banan har jag tänkt, bara den inte är stängd nu då :/ var alltför längesen jag var ut med henne där, har inte stämt med hur jag jobbat och dom har ju inte stora banan öppet så smarta tider precis. 
 
Annars kliver livet på som vanligt. Inget nytt under solen här inte.. tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback