Söndag

Då var vi inne i augusti månad. Känns lite tråkigt, för hösten o vintern kommer närmre o närmre. Men har iaf haft en helt otrolig sommar, så här varmt och soligt som de har vart i flera veckor, de är verkligen sommar de. Men nu på kvälle drog de in ett sjuhelvetes oväder, har fan inte vart så här rädd på jag vet inte hur länge, de åskade och blixtrade som bara den och de small så nära. Mina hästar går ju ute dygnet runt nu då jag bara har 2 boxplatser, men frågade dom som har sina hästar på bete om utifall att jag kan få låna en av deras boxar om de skulle bli nå, så när de värsta ovädret dragit iväg så ringde mamma mej så vi åkte upp till stallet och kollade till hästarna och dom fick faktiskt komma in. Så nu slipper jag oroa mej över dom inatt.
 
Idag körde jag Ticen för första gången, har inte vela ut med honom under veckan för ccw, allt folk o alla bilar. Men han skötte sej exemplariskt, en pigg och glad kille, kändes världigt ärlig, och jag som bara tänkt att ut och skritta honom fick snabbt tänka om, för han bestämde själv att gå de skulle han inte så de vart mer trav än tänkt =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback