Måndag

Denna trötthet tar snart kål på mej. Fortf inte fått nå svar på mina sista prov. Men få se om de dyker upp svar under veckan, annars lär jag nog ringa och höra, sen borde jag ju få nå för min järnbrist oxå. 
 
I heljen har jag haft besök av R. Vi har inte gjort så mkt, mest tatt de lugnt, sen har han fått följa med till stallet. Han hade sin systenkamera med sej och vi tog en hel del me fina kort på hästarna. 
Nu vill jag me ha en sån kamera, så har börjat kika lite på begagnade, för en ny har jag absolut inte råd me.
 
Ticen tränar på bra, i fredags gjorde jag ett jobb med honom på banan och de var verkligen en wow upplevelse. Vet inte hur fort vi körde, men han stack iväg snabbt som attan och kändes fräsch och fin.Nu är bara frågan hur jag ska balansera honom, har fått lite tips av förra ägaren, men vet inte riktigt om jag ska ha han balanserad så, för han gick väldigt bra på skorna han har nu oxå..
Foxxan är som vanligt, mer åt Ferdinand hållet, typ "jag sitter hellre här..." Men tränar på henne och förhoppningsvis så ska de väll bli nå av henne oxå.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback