Tredje september

Ledig idag. Vart i stallet och fått Jullan skodd, har ny hovis oxå, dessutom är de så bra så hon finns i samma stall. Är mycket nöjd med resultatet och senare ska jag köra och känna hur hon känns. Den gamla ska jag aldrig mer anlita, med tanke på senaste skoningen när han skodde snett och jag inte fick tag i han sen så han kunde komma och fixa till de han gjort dåligt.. 
Har tvättstugan om en timme, men dom är och håller på att greja med värme och inställningar och är även i tvättstugan så vet faktiskt inte om man får tvätta när dom håller på, så få se om de blir av eller om jag träffar nån så jag kan fråga.
 
Imorrn jobbar jag kväll och torsdag då blir de skola, halvdag för mej eftersom de är lunchtrav så ska ju dit o jobba.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback