Onsdag

Puuuh.. Jag är helt slut, blir nog en tidig kväll ikväll.. ska bara kika klart på Greys, sen så blir de sängen.
 
Igår tog jag en lugn tur med Jullan, men hade hon fått som hon velat så hade de vart fullt ös hela turen, men skulle ju ta de lite lugnt de första dagarna efter behandlingen, lättare sagt än gjort, när vi väl travat lite o jag ville skritta så var de en trippande häst som bara ville öka.. Hade tänkt och köra henne idag oxå men har gjort lite annat istället.
Bytt till vinterdäck på bilen, eftersom de verkar ska bli snö inom de närmsat dagarna, blir de inget så har jag ju iaf dom på nu och slipper oroa mej..Träffat Karro en sväng oxå. Sen nu på kvällen då tog jag och klippte Jullan.
 
Imorrn är de skola igen som gäller, sen jobba fredag sen ledig tills på tisdag. Och i heljen ska jag banne mej göra premiär turen med Foxxan har jag tänkt, sen ska jag klämma in och hjälpa Karro klippa Mim.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback