För jag har tagit "studenten"... =)

Tjohoooo då var vi klara med våran USK utbildning, idag var avslutning vi avtackades och fick våra diplom, betygen kommer att skickas hem om ett tag, domhar nämligen lite problem med tekniken o datasystem eftersom R-vik och Leksand har slagits ihop.
Men jag är klar och har en utbildning.. Yaay =)
Efter skolavslutningen var vi och åt allihopa ett trevligt och gott avslut.
 
Har vart en sväng till Mora med Larsa, kikat på Biltema, dollar o Öob.. Vart lite handlat..
Nu döör jag lite smått i soffan, har inte sovit bra på 3 nätter så inatt hoppas jag att jag får sova som jag ska. Hatar och vara trött, spec när man ska jobba, och nu är jobbar jag hela heljen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback