Söndag

Har fortsatt min effektiva ledighet idag me. Har ju bott i denna lgh i 1 år nu. Kan avslöja att jag har inte fått upp en enda sak på väggarna än, eller jo en spegel i hallen thats it. Men de är betong väggar och jag har ingen borrmaskin så där har vi nog svaret.
Ja ja hur som helst, mitt kök består av jätte mkt skåp, fler än där jag bodde förut, så har ju inte behövt alla skåp och i ett skåp som ska va städ skåp, där har jag i princip kastat in en massa krafs. Idag tog jag och städade upp där inne och fick lite ordning. Nu ska jag ge er en chock till ;) jag har inte använt min ugn en enda gång och den är alltså ny, så innan man ska använda den lär den ju "brännas" in, och de mina vänner de har jag oxå gjort idag.
Sen har jag hunnit me en hel del annat oxå, och nu på kvällen åkte jag upp och myste med Jullan en sväng och lät hon få äta lite grönt gräs.. fast de har ju inte hunnit växa så mkt än.. våren är ju rätt så försenad :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback