Sjätte juni

Det vart fest med 2 av mina grannar igår, vi fixade chaffis och åkte runt lite och hälsade på lite folk här och där.
Var hemma i 4 tiden imorse, så har vart rätt seg idag :D tydligen hade vi vart högljudda(!!) inatt när vi kom hem, för min nyfikna granne hade vaknat av att hon hörde oss, men hon visste inte att de var vi för hon tittade inte ut, och tur var väll de, men hon sa iaf att hon hade vaknat av att de kom en kille och två tjejer i 4 tide som hade vart högljudda så hon hade vaknat.. hahahaha :)
 
Har haft tvättid på eftermiddagen, och sen så vart jag ju rastlös, även om jag var skittrött, men kände att jag var tvungen att få timmarna och går på nå sätt utan att behöva slå ihjäl dom hemma. Så jag tog och åkte till stallet, selade på Jullan och körde henne, men skrittade bara eftersom de är de jag ska göra 1 vecka nu. Som vanligt jättepigg och på hemvägen var de svårt att hålla henne i skritt.. Sen pysslade jag me henne och fixade me en massa annat där uppe. Nu snart ska jag gå sista vändan med Busan, sen får jag se hur länge jag orkar hålla mej vaken.. Sen vankas jobb, fre, lör och söndag :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback