Onsdag

Idag är de 1 år sen Charlie fick somna in. Saknar han fortfarande och han kommer alltid ha en speciell plats i mitt ♥
Jag vet att han har de bra där han är och han slipper lida mer. Förstår inte hur livet kan vara så orättvist ibland, de är nog nåt man aldrig kommer att förstå.
Men jag har ju Busan nu iaf och Jullan som fyller mitt liv med en massa kärlek och allt som hör därtill..
 
Har vart och kollat till Jullan nu på kvällen, borstade henne lite och myste lite me henne. Måste försöka få upp vagnen inom de närmsta dagarna så jag kan köra henne lite. Funderade på om jag skulle rida henne barbacka, men kanske dumt med en pigg häst på nytt ställe, vill ju inte riskera att åka av och få en lös häst :/
 
Två arbetsdagar kvar denna vecka innan lite ledigt. Ser fram emot de, känner mej rätt trött nu, sen närmar ju sej semestern, sakta men säkert, de första gänget går nu v 25 och när dom är tillbaka om 4 veckor, då är de min tur, kommer bara att ta 3 veckor för att ha lite dagar sparade ifa jag vill ta ut nån strödag då och då under hösten..
 
Nu blir de sista kvällsvändan med fröken bus.
 
Mina fina ängel
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback