Andra juni

Då var de söndag kväll igen då. Men jag har ingen sån där jobbångest inför kommande vecka... inte än, är ju ledig imorrn oxå, men sen så då köör vi, jobbar hela veckan ledig torsdag bara...
 
Har inte gjort så himlans mkt varken igår eller idag när jag vart ledig, städat lite, planterat om nån blomma, vart i stallet och fixat lite bara. Och nu på kvällen hade jag sån där rastlöshet, så tog och åkte till stallet och smorde lite saker. Jullan ska ju stå några dagar till och fan va de märks i mej att jag inte vart där lika mkt som annars...Men på torsdag när jag är ledig då hade jag tänkt att sela på henne och ta en skritt tur i vagnen :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback