Lördag

Jag börjar se ljuset i tunneln... En dag kvar sen har jag en efterlängtad ledig dag.
Har vart en jobbig vecka, de har hänt ett o annat o jag är så jäkla besviken på vissa personer.. däribland är min chef. Men nu är facket inblandat, inte en dag försent, skulle egentligen kontaktat dom tidigare men men lätt o vara efterklok.
 
Jullan är bra nu eller iaf va jag kan se. Hon börjar bli så pigg när jag tar in henne från hagen på kvällarna, så tror att hon vill börja o tränas igen. Imorrn kommer iaf en equiterapeut, om hon inte är sjuk, men hon trodde hon skulle komma iaf. Hur som helst så är o kan de va bra o få Jullan genomgången innan man börjar träna på igen. Kan hon inte komma för hon är sjuk så lär jag nog på måndag skritta Jullan en sväng så hon får arbeta lite.
 
Nu är de snart sovdax så jag orkar med den sista arbetsdagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback