Måndag tjugosjätte augusti

Livet går sin gilla gång, jobba, äta, sova, sköta om mina djur, försöka träffa lite kompisar och så rullar de på, dag ut och dag in, Jag är rätt less kan jag avslöja, kan inte sätta fingret direkt på vad de är jag är less på, men känner väldigt starkt att nu snart måste de hända nå skoj, annorlunda, ja jag vet inte.. Men nåt.
Nästa vecka drar iaf skolan igång igen, 12 veckor har vi framför oss varje torsdag, sen så tar jag "studenten" och kan titulera mej USKa om jag klarar de, vilket jag så klart hoppas.
 
Har "städat" bort lite vänner ur mitt liv oxå, eller sk vänner kanske man ska säga.. Vill inte ha folk i mitt liv som är falska och inte vågar tala om sanningen för mej, då har jag hellre få men äkta vänner, än många och falska. 
 
Sitter och väntar på att dom ska sätta på vattnet, det har vart avstängt sen kl 11 idag för dom skulle spola ledningar o fixa, och är beräknat att de ska vara klart till 22, längtar så efter en dusch, och snacka om att man glömmer av sej, går o vrider på den där kranen för att i samma sekund komma på mej att de inte finns nå.. Hmm undra hur dom klarade sej på stenåldern utan kranvatten ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback