Sunday

Imorse då var de rätt friskt att cykla till stallet kan jag lova. De var nämligen 10 minus ute, visst kanske inte så kallt, men är man inte van så äre fanimej kallt..
Desto skönare vart de sen när jag kom hem och fick krypa under varma täcket några timmar till.
Och den där träningsvärken som jag hade trott skulle komma på besök idag, den har lixom inte dykt upp, så de måste ju innebära att jag har otroligt tränade armar ändå ;)
 
Dagen idag har ägnats till att göra hemarbetet i Etiken, har även påbörjar Psykologi arbetet.
Nu är de tvätt som står på schemat.
Imorrn väntas snö så de ska bli otroligt kul att åka till jobbet me mina sommarpuckar, men senast tisdag då har jag oxå vinterdäck.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback