OMG

Snacka om shiti scary jag vart ikväll då..
Att se 3 vargar under ridturen va inte direkt skoj kan jag lova. 
Skrittade ut med Jullan, efter Springkällevägen, strax efter backen ovanför stallet som finns därefter, så lyste jag med pannlampan ut i skogen, och fick se 6 st ögon lysa där i mörkret. Vart skiträdd, bena börja skaka och jag lovar jag vände på stört. Man hinner tänka en hel del när man sitter där på hästryggen och precis insett att de var 3 st vargar som stog och stirrade på oss där i mörkret. Jag vände mej om flera gånger föra att kolla så dom inte följde efter, dom följde med en liten bit för lampan lyste dom i ögonen efter vi hade vänt oxå. Jullan vart lite orolig, och jag ville ju inte trava med henne med risk för att hon skulle få ont igen. 
 
Samtidigt så här i efterhand var de en spännande upplevelse, men helst sitter man ju i en bil när man ser rovdjur.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh FY vad otäckt!! Snacka om panik...

2012-11-24 @ 18:45:47
URL: http://mylifeandme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback