Måndag

19:e November idag, Elisabeth dagen och jag har namnsdag, den enda som kommit ihåg de är min kära syster..
 
Har jobbat kväll till 22 så nu är de det här med att försöka varva ner och bli trött.. eller tröttare, trött så jag kan somna utan att sno som en propeller och ligga och tänka på att jag måste sova för jag ska snart upp.. Sen är de en massa andra tankar som upptar större delen min vakna tid oxå, men de tänker jag inte gå in mer på här...
 
Jag köpte ju en ny sadel för nån vecka sen, sprillans ny, ser kanon skönt ut, har inte kunnat testa den än för har inte haft någon sadelgjord, är en dressyrsadel så de behöva kortare gjord än till en vanlig sadel, men idag då kom en gjord med posten som jag köpt, så imorrn blir de premiärtur i den och ja jag ska skritta ut på Jullan. Man märker inte av "skadan" som hon fick i senaste starten, hon är inte svälld, hon ömmar inte heller längre. Men ska så klart ta de lugnt ett par veckor med henne, bara skritta henne och sen ta de lugnt och trava lite sakta efter ett par veckor. Jag vet ju inte om de är/var gamla skadan som kom tillbaka eller om de bara var nån sorts vrickning...
Men måste verkligen berömma Lindbloms produkter som jag använt på henne de har funkat kanoners =)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback