Damn, i´m in love..

Har en sjujäkla huvudvärk som vägrar ge sej. De enda rätta är väll att försöka få den att försvinna genom sömn.
 
Idag har jag invigt min nya sadel.. =) Och kan inte annat säga, trots att jag bara skrittade i den i ca ½ timme, att den är heeelt underbar, jag älskar den, satt som gjuten i den. Hoppas de känns lika bra och trava i den oxå :P 
Tror att Jullan tyckte de var kul att få komma ut på en sväng, trots en lugn sådan, något piggare på vägen hem, men hon skrittade duktigt på, försökte inte trava.
 
Imorrn är jag ledig, skola på torsdag näst sista skoldagen denna termin.
Jobba dag fredag, Romme på kvällen och jobba, jobbar dag lördag och delad söndag och avslutar arbetsveckan een dagtur på måndag..
Bara slit och släp ;)
 
 
 
 
Så här ser sadeln ut, dock inte min på bilden, men en exakt likadan :)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja men det får vi ju verkligen hoppas! Kanske blir bästa året för Jullan nu :) Skönt att det verkar hjälpa med omslagen!

Ja du, tänk. Spelar nog ingen roll vad man köper för häst. Man får nog räkna med att den har fel helt enkelt, men med tanke på "raden" som Stygge hade så tänkte man nog att han skulle vara fräschare än han var. Och har man väl börjat pilla och behandla så.
Älskar den där hästen men visst undrar man ibland hur mkt skit man ska ta ;-) Men, vi är väl härdade vad gäller motgångar, så mkt kan man väl säga iaf?
Måste ändå säga att rent kroppsmässigt har jag inte sett Stygge finare nån gång, och nu när han går med ridskor bak för att "räta" upp sig så verkar det som att ryggen blivit bättre också.

Vi fortsätter väl kämpa, eller vad säger du? :D

2012-11-22 @ 20:18:33
URL: http://mylifeandme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback