Torsdag sista maj.

God förmiddag!
Jag har åkt på nå ryggskotts liknande skit.. Kom i går morse när jag böjde mej ner för att koppla på strömmen till hästarnas hage. Jag genomled mina få arbetstimmar, skulle egentligen vart ledig men hade fått en extra tur.
När jag kom hem, så drog jag på mej liniment sen gick jag och vilade en stund.
Senare på eftermiddagen åkte jag ner och köpte värktabletter och de kändes bättre. Tog även en varm dusch och smorde på mej en omgång till med liniment. Natten har gått bra, men jag känner fortf av att de gör ont.
Antar att de är min kropp som "säger ifrån" att jag nog ska ta de lite lugnt ett tag, men de är ju lättare sagt än gjort me mitt jobb och mitt intresse. Nåväl, de som inte dödar de härdar!!
Idag är jag ledig och fick en liten sovmorgon. Nu har dom börjat i min port uppgång med att byta fönstren, men tror inte dom kommer till min lgh förens på måndag, vilket är bra, för då jobbar jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback