Första maj.

Dåligt med udate i know!!
Men nu sitter jag iaf i min nya lgh, med en kopp kaffe. Har sovit här för första gången inatt. Lite ovant men somna fort, var helt slut. Hade lite svårare och somna om i morse efter jag och Charlie tatt en prommis till stallet och släppt ut hästarna.
Solen lyste nämnligen in genom persiennerna :/
Igår så kom min syster hit så hjälpte hon till med de sista och flytta och sen städa ur den gamla lgh. Sen lämnade jag nycklarna dit.
Skönt att vara på plats, men ser ut som ett bombnedslag här men får ta lite då och då så blir de nog klart så småningom. Lgh är i toppskick efter helrenoveringen, den är kanon snygg :P
Har inte fixat med nå internet ännu, utan just nu lånar jag mammas mobila lilla sticka. Men ska fixa de under morgondagen tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback