Älskade sol =)

Åh idag kom äntligen solen och värmen=) helt underbart skönt.
Jag har vart ledig idag och vaknade faktist rätt tidigt imorse.
Har vart en snabbvända till Lexand på Granngården för och köpa foder till hästarna. Insåg när jag kollade va en säck kostar där att de lönar sej och åka dit även om de blir lite bensin, men dom är fan så mkt billigare där än skitstället här i Rvik som säljer hästfoder. Ja billigast är ju City Gross, men dör handlar jag bara om jag har vägarna förbi.
Efter vändan dit så tog jag och mammsen en lunch tillsammans på Erkut. Efter de begav jag mej till stallet för en tur i de strålande solskenet med Fröken pigg, idag vågade jag mej på att trava med henne 3 korta svängar och hon känns så på topp. Men som sagt bäst och ta de lite lugnt än att förhasta sej.
På eftermiddagen har jag setat på min balkong och har ju turen och ha eftermiddags/kvällsolen på den sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback