Tisdag 13;e Mars

Idag gratulerar vi min syster Karin på hennes födelsedag=) Hurra hurra hurraaaaaaaaaa.
För övrigt har jag varit ledig idag, vårsol men har vart väldans blåsigt. Men de hindrade inte mej från att ta en efterlängtad tur med lilla fröken. Hon var otroligt pigg, m en de får man vara efter 2 veckors vila. Vi tog bara en skrittvända, men nog ville hon gärna öka, men hon fann sej snällt att bara traska i skogen.
Annars har jag tvättat lite, har även packat lite mera och nu är 3 st skåp i köket tomma och har torkat ur dom oxå.
Var och valde färg till väggarna idag, och fick även välja färg till golvet och en bård till badrummet, väggen där skulle bli vit, så tog en grå matta och en svart bård :P i övriga lgh tog jag vita väggar förutom i hallen där blir de en lite gråare nyans. Verkligen svårt att välja färger, man både vill ha lite färg på väggarna men ändå inte. Så de får bli vitt..
Hade tänkt och ta cykeln till stallet nu på kvällen, men de finns ingen luft i däcken :/ får ta hem pumpen jag har i stallet och fixa däcken så kan jag cykla imorgon då istället. Lär ju försöka spara lite på bensinen nu när den blitt så dyr =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback