Lördag

Ledig helj =)
Igår tog jag Annica med mej ut på en ridtur, hon fick rida Jullan och jag red Ari, de vart en lugn vända i skogen och vi skrittade bara, underbart att ha båda hästarna med på samma tur.
Haft besök från eftermiddagen igår tills idag. Trevligt, vart lite vin o en massa prat och lite annat.. Fniss
Idag har vi umgåtts med Karro och Ida i några timmar, följde med henne och kollade in nya stallet som hon flyttade till för ett par veckor sen, så har hon lånat min ena sele den gamla den som man remmar fast.
Är bara skit på teve ikväll, känns som jag skulle kunna gå och sova redan nu för jag är skit trött, men jag lär nog hålla ut ett tag till.
Imorrn då hade jag faktiskt tänkt att byta till sommardäck på bilen. Är sån förbaskad obalans i ett av framdäcken och jag vet ju orsaken så till nästa vinter blir de och köpa 2 nya däck :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback