Fredag 2;a Mars

Tänkte få mej en behövlig sovmorgon imorse eftersom idag är enda dagen jag är ledig denna vecka.
Men tror ni på fan att jag fick de??!! Nää då, för runt tjugo i 8 då började den förbannade hunden ovanpå och skälla. Låg kvar och lyckades somna om bland allt spring ovanpå, men halv 10 gav jag upp, då drog dom igång dammsugaren. Fy fan va less jag är på denna lyhörda lgh, ska bli så skönt att flytta och hoppas verkligen inte jag får värre grannar där än här, för då bryter jag ihop :/
Har vart ute på en ridut i vårsolen med en otroligt pigg Ari som såg spöken både här och där. Vi var nog lika svettiga båda två efter den turen. Jullan fick vara kvar i hagen medans vi tog våran lilla tur. Och de ser ut som svullnaden på hennes ben börjar gå ner =) vågar jag hoppas på att de går åt rätt håll och att de inte var nå allvarligt? Hoppas hoppas verkligen...

Fick ett ryck sen nu när jag var hemma och har packat 4 kartonger, med saker som jag inte använder så då kan man ju lika gärna förberede sej. Men nu har jag inga fler kartonger så kommer inge längre idag me de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback