Måndag

Fullt ös nästan hela dan.
Har vart i stallet som vanligt, idag var de Jullis tur att få ett träningspass, körde henne och hon är så otroligt pigg och glad, försöker ju fortfarande ta de lilla lugna med fröken, men inte så lätt alla gånger.
Igår kväll så red jag faktiskt Ari en sväng, efter jag hade fixat hans framfötter.. Han var rolig och rida mest bus hela tiden, bockade och brallade och verka tycka att livet är super kul =) 
Här hemma så fixade jag och bar upp lite saker i mitt förråd på vinden, mitt ordinarie förråd är fortf upptaget, men ringde RFAB idag(igen) och nu sa hon att jag fick ta ett av dom andra som står tomma. Sen så har jag faktiskt dammsugit, så nu är nog de mesta spåren av mitt lilla ♥ Charlie borta.. 
Imorrn är de dax för jobb igen, så de är väll snart dax för sängen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback