Söndag

Måndagen närmar sej med stormsteg.. =( usch idag är en sån där typisk dagen innan ångest imorrn börjar jag jobba dag...
Näväl, bara gilla läget...
 
Som jag skrev i mitt inlägg igår ang att fortsättning följer så hade jag helt rätt, som jag trodde så anklagar lösa hästens ägare mej att jag skulle släppt ut honom. Men vad skulle jag tjäna på att göra nåt sånt? Jaghar själv 2 hästar som hade kunnat skada sej, kanske oxå lyckats komma lös. Nä hur osams jag än är med nån så skulle jag aldrig, aldrig kunna göra nåt sånt.
Som tur är tror alla på mej och är på min sida, de betyder mkt.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Såg dina fina tottisar här om dagen när de gick på bete i den där hagen. Du tog in en av dem och jag tror Ari tyckte inte det var så poppis att få gå in SIST?! ;-) Vi åker ju numer till banan och kör typ varannan dag då det är omöjligt att köra här i skogen med dessa förbannade bromsar. SÅÅÅÅ skönt att vara på banan då. :-)

2012-07-25 @ 13:35:21
URL: http://mylifeandme.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha, ja jag är verkligen AVIS på dig som har så nära till såna körmöjligheter. Jag följer gärna med på någon skogstur! Så fort bromsarna ger med sig. Min pålle är inte så förtjust i dem och han kan nog bli lite extremjobbig och han får slåss med dem och dessutom måste biffa sig inför en annan häst. Är han själv på banan är han LAT, men är det andra där får jag hålla i mig...

Vad roligt att ni närmar er start igen! Hoppas du inte fick stryka för nåt allvarligt??

2012-07-30 @ 23:41:22
URL: http://mylifeandme.blogg.se
Postat av: Sandra

Men gud så dåligt. Irriterande att de inte lyssnar, när man ska få ha särskilda önskemål liksom... du gjorde helt rätt som strök. Känns hon fin nu då Jullan? Ska bli roligt att se henne på banan igen! :-)
Ja det där med kuskar är ju jättesvårt. Alla har ju sina speciella sätt och alla kuskar passar ju inte på alla hästar och jag förstår ju att du vill ha en kusk på Jullan som känner henne och liksom kan utvärdera lite också hur hon känns. Är han bra <Tony? Tar han sig tid liksom innan och så där eller är han en sån där stressad kusk? (Visst att det säkert alltid är stressande att vara kusk , men..., ja du fattar ;-) )

Nej, inget bygdetrav tyvärr. Fanns bara en prop för Stygge och då skulle han få stå på 60meters tillägg och det känns inte aktuellt. Han har knappt tränat några intervaller än heller så jag räknar med att han är 2-3 månader från att kvala igen beroende på hur allt går, man vet ju liksom aldrig vad som händer på vägen. Kondisen är det väl inge fel på men han har ju snart inte startat på ett år och måste lära sig springa fort med sin nya kropp och få lite mer muskler först...

2012-07-31 @ 15:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback