Trettondagen 6 januari

Jag är "långledig" börjar inte jobba förens på måndag kl 16. Skönt måste jag säga, men jag känner mej själv så jag vet hur uttråkad och rastlös jag kommer bli, är inte de än, men imorrn kanske eller söndan...

Idag har jag iaf vart ute på en lugn ridtur med.. tadaaaa... Ari :) grabben skötte sej otroligt bra, och vara inte alls så pigg som jag trodde han skulle vara. Skrittade mest, men ska erkänna att vi travade lite oxå. Även om han stått länge så tror jag inte hans kondis är så dålig. Snacka om skillnad på hästar, Ari är stor, tung och tar jätte kliv, Joline hon är ju så liten så de känns som och sitta på en ponny, tar mindre kliv men de är kul att ha två hästar som är så olika :)

Var lite sugen på att ut i heljen, men tydligen är bowlingen stängd denna helj.. Så om man då ska ut betyder de ju att man måste åka ngn annanstans, då ska man ha nån som kör oxå.. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback