Tisdag

Wohoooooooooooooooooo =)

Jag har fått en ny lägenhet. RättviksBostäder ringde mej idag när jag jobbade och sa att dom hade lite ledig lgh.
Jag hade tänkt och ringa dom själv endera dan eftersom jag står i kö där och har gjort de ett tag men inte hört nå.
Så efter jag slutat jobba idag, åkte jag och hämtade en nyckel och var och kika på den. Kanon fin var den, ljus och fräsch. Ligger på andra våningen så de innebär att jag får en trapp upp, men de ska nog inte vara nå problem för Charlie.
Så när jag var och lämnade tillbaka nyckeln så tackade jag Ja =)
Jag har ju 3 mån uppsägning på min lgh, men känner att jag inte orkar prata med min hyresvärd just idag.. Och jag har ju några dar på mej innan de är månadsskifte.
Har iaf ringt till Telia och sagt upp bredband och digitaltv. EFtersom de ingår tv dit jag flyttar och de finns möjlighet till stadsnätet för internet. Kommer även att säga upp hemtele för den behöver jag inte heller ha längre då jag flyttar. Så de innebär mindre räkningar för min del, även om jag inte kommer direkt billigare undan i hyra, men jag flyttar närmre stallet så då kan jag gå dit och cykla när de är väder för sånt så då spar jag på bil och bensin=)

Så nu ska de börja samlas kartonger, så kan jag ju börja packa så smått, iaf saker jag inte använder...


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis vad kul=)

2012-01-21 @ 10:30:48
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback