Good morning

Ja vad gör jag uppe nu när jag är ledig?

Ja de är ju så då att jag hade gjort en tabbe med att inte fylla i vem som skulle ta dagens morgon pass. Så då tänkte jag att då tar jag de idag, och så passade jag på att höra om de fanns ngn ledig plats i ridtravargruppen som är nu på morgonen, och de fanns de så de blir till att vara med idag på Jullan. Hade vart kul och varit med på Ari men dumt när han stått så länge och de blir nog en hel del med travande kan jag tänka.

SÅ nu sitter jag här och dricker kaffe och ska äta lite innan de är dax att bege sej mot stallet igen om en stund. Har tvättstugan idag oxå så jag ska hänga en maskin innan jag drar me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback