:/

Hmm fan nu är jag lite små irriterad över en viss situation ang stallet.

Känns som jag nog ska sköta mina hästar helt själv morgon som kväll, då vet jag att de blir rätt, att de blir som jag vill ha det osv.
Nog för att de är skönt och ha hjälp och slippa vakna till en kl när man är ledig. Men jag mår ju inte bra av all stress som kommer i samband med sånt här.

Nä fan jag är helt klyven hur jag ska göra...

Hur som helst så har jag iaf kört Jullis idag, en skapligt lugn vända till Springkällan och hem. Sen tog jag in Ari, gjorde iordning honom för en lite ridtur, var inte ute så länge men huvudsaken han fick röra på sej, och gissa om grabben gillade och få komma ut igen =)

Känner mej helt nöjd efter denna dag. Ska åka upp senare och ta in dom och ge dom kvällsmat och hoppas på att jag slipper bli irriterad igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback