Det tar sej...

Igår äntligen kom de ut annons på lägenheten jag bor i.. Bättre sent än aldrig typ.
Så igår på em var de en hit och kollade. Och idag har de varit hit 3 stycken. På lördag kommer ytterligare en. Sen får vi se om de ringer fler och vill komma och kolla. Tydligen så är de många som ringt.
Få se när de blir flytt för min del, för nu ska min nya lägenhet renoveras, de är bestämt att alla lgh som står tomma som R-viks fastigheter äger ska renoveras.. Och jag tycker verkligen inte min behöver de för den va så fin redan, men har inte så mycket att säga till om. Men jag ska iaf få vara med och bestämma färger.
Annars går livet sin gilla gång så att säga. Jobbar, tränar hästar, umgås med Charlie, sover men är ändå dödstrött.
Jag är nu inne på min 15 rökfria vecka :D så stolt så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback