Alla <3 dag

Tisdag.
Jobbar kväll idag, men har redan vart på jobbet för ett möte ang våran arbets situation eller vad man ska kalla de för. Är ju för mkt personal just nu i hela Rättviks Kommuns Hemtjänst, så istället för att varsla folk så hade dom kommit med ett annat förslag som skulle gälla till och med sista december i år, för att sen återgå till de vanliga.
Jag hade anmält mej till detta förslaget dom hade, men tyvärr vart jag inte en av dom. Så lite besviken är jag, men de går väll över...
Och alla hjärtans dag är de idag oxå, singel är man som vanligt och kommer antagligen vara det resten av mitt liv känns de som.
Nä nu måste jag rycka upp mej och inte sitta här och deppa ihop totalt. Jag har ju iaf mina fina vänner och familj, och mina älskade djur.
Och flytta snart ska jag ju oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback