Söndag igen

Haft ledig helj, men ändå inte.. Vi hade V75 här igår så var ju så klart där och jobbade. 
Har vart kris på jobbet oxå, men dom visste att jag skulle vara på travet igår så dom ringde aldrig. Idag på em har de ringt ett nr och jag funderar om de kan vart dom igen, men dom ringde aldrig igen så...
 
Annars har de vart en lugn helj.
Idag har Jullan fått pedikyr och nya pjucks, sen vart de ett par vändors intervaller på rakbanan för att känna på henne lite. Sen har hon fått stå inne efersom strömmen till batteriet var slut och de märkte ju så klart lilla fröken och vips så stog hon utanför och kunde beta gräs utanför medan en orolig Ari stog inne i hagen och skrek efter henne.. Roliga dom där två.
 
Tidigare i veckan när jag red så hittade jag va jag trpdde var kantareller, hade inte möjlighet att stanna o plocka eftersom jag inte hade nå och ta dom i. Men idag åkte jag bil dit och gick in till stället där jag såg dom, tyvärr hade ngn annan upptäckt dom och plockat dom stora, men efersom jag gjort mej sån möda och åka dit så ville jag ju inte låta dom stå kvar.. Är första gången i hela mitt liv jag plockar svamp, men de vart gott o smörsteka dom o ha på mackan iaf :P 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback