120802

Oj oj nu är vi inne i augusti. För mej är den månaden början på hösten, en tidig höst månad. Även om de hänt att de blivit varmt och fint i denna månad känns de långt bort med tanke på hur sommaren har varit.
 
Jag är inne på min 3:e arbetsvecka efter semestern, och redan första dagen man var tillbax på jobbet så var man inne i allt, kändes inte som man vart ifrån där länge alls.
Var längesen jag bloggade, men har inte haft ngn större lust, och har inte funnits så mkt att updatera om heller. Dagarna ser i stort sett lika ut.. jobb, stall, sova och äta de är väll i princip de jag gör.
 
Classic veckan är de nu oxå, men i år har jag totalt struntat i den, de enda jag sett av bilarna är när jag jobbat eller tagit mej tiil/från samhälle och stall. Anledningen till att jag total struntat i denna vecka är att jag jobbat!
 
Så då vet ni iaf att jag lever... Få se hur lång tid de dröjer innan nästa update kommer =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback