Tisdag

Usch jag känner mej illa till mods. De har med en sak och göra som hände igår och är de som jag tror så är de så tragiskt så de finns inte ord. Det kommer nog komma fram ganska snart, hur de ligger till :(
Var tvungen att prata med nån när jag slutat jobba nu på kvällen, så jag ringde mamma och vädrade och pratade ur mej lite, kändes mkt bättre efteråt, men nu har jag börjat och funderat igen..
Har jobbat till 22 nu ikväll och de är inte en av mina favorit turer, dels för att jag har så svårt och varva ner när jag kommit hem och sen att man ska upp och jobba igen imorrn, brukar va svårt och somna annars efter dessa pass och va ska de inte bli ikväll när tankarna redan snurrar..

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, hoppas det inte är något allvarligt!!?



Kram

2012-04-23 @ 22:26:01
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback